Grintoso e veloce, con un 4 cilindri a benzina turbo DIG-T di 1.6 litri, con cambio automatico/sequenziale a 7 rapporti e con 200 cavalli, da guidare su asfalto con la testa e col cuore, veloci e in perfetta simbiosi con il pilota sugli sterrati rallystici, docili da gestire nell’off road classico. Per il piacere di confrontarsi con se stessi e di cercare il limite, ovviamente dove si può e sempre in assoluta sicurezza. Un Juke con un look caratteristico e che non passa inosservato.
La prova completa su Tuttofuoristrada n. 7 di settembre 2013
Noi e alcuni partner selezionati utilizziamo cookie o tecnologie simili come specificato nella cookie policy. Puoi acconsentire all’utilizzo di tali tecnologie chiudendo questa informativa. Leggi di più
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.